Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hetahe | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany08.02.2009 @12:38:53 ostatnio na stronie10.04.2014 @14:05:36



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze398 posty na forum0

komentarze
~titolec87    06.03.2011 @18:21:02
dziękuję jakie śliczne zdjęcia
~NotImportant    23.01.2011 @14:21:47
Dziękuję pięknie :D
_______
...~~~*** Tutoriale z digital paintingu: http://hakeme.pl/ ***~~~...

I am just someone. Someone Not Important at all.
~AlicjaErrla    23.01.2011 @13:41:21
dzięki
_______
Ala
~CarriedByTheWind    23.01.2011 @11:27:22
noo szkoda fakt Ale ujęcie jest : )
~NotImportant    03.12.2010 @18:27:27
Cieszę się, że się podoba :D
_______
...~~~*** Tutoriale z digital paintingu: http://hakeme.pl/ ***~~~...

I am just someone. Someone Not Important at all.
~xkiniax    22.11.2010 @14:14:12
w końcu ktoś z Dębicy nie ?
~martak92    12.11.2010 @08:51:56
Dzięki
_______
W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca... http://www.youtube.com/watch?v=_BIdIcKahfU&feature=player_embedded
~Dookiie    07.11.2010 @18:34:52
u mnie w Gdańsku to zawsze były rude : (
_______
=D
~CrazyD    06.11.2010 @13:56:45
dzięki.
_______
Poświęcam Ci swój czas oceniając Twoje zdjęcie.
Zrewanżuj się tym samym. To nie boli.
~lenowata    06.11.2010 @13:40:54
Dziękuje za kament : )
Rewelacyjne zdjęcia : >
~Ceziom    24.10.2010 @20:28:51
dziękuję za koment i za ptaszki są cudowne
_______
Proszę o konkretne oceny co źle a co dobrze, a nie takie tam dyrdymały :-P
~arietiss    07.09.2010 @07:57:48
Tak, to Ragdoll. Pozdrawiam!
~hirundelle    06.09.2010 @07:12:24
dziękuję serdecznie, pozdrawiam
_______
I always speak the truth, even when I lie
~silvestr14    05.09.2010 @17:18:28
dokładnie
_______
krok po kroku do swojego celu
~stokropka    05.05.2010 @18:43:54
heh
_______
.
~stokropka    05.05.2010 @17:03:27
looo. ;d ja bym nie darowała ;d
_______
.
~stokropka    05.05.2010 @16:47:46
stoi, stoi ;d

jeden piesek posłuszny i poukładany kot to wiadomo, po stołach chodzi jak nikogo nie ma xd a reszta kotów po dworze chodzi, do domu jeszcze nie przyszły nigdy ;d a drugi pies domu pilnuje na dworze i wszelkiego rodzaju buty roznosi po podwórku ;d;p
_______
.
~krwawamarry    05.05.2010 @16:47:15
Ja mojego też nie głodzę no, ale i tak ucieka
~stokropka    05.05.2010 @16:43:41
hah ja zawsze chciałam mieć szynszyla, ale ze względów mojego przebywania w domu, miałby niewielkie szanse na przeżycie xd dlatego też, mam takie, które same mogą sobie poradzić ;d
_______
.
~stokropka    05.05.2010 @16:35:06
Ja bym nie darowała, jakby mnie obudził w sumie ja mam zawsze drzwi zamknięte, to nie miał by jak wejść.
Królików nie posiadam, więc nie wiem jak to jest xd
Za to psy mam i koty;d
_______
.
~stokropka    05.05.2010 @16:16:13
proszę bardzo ;d
mój wcale nie lepszy. cały czas śpi, albo się plącze pod nogami. a jak chce się bawić to zaraz pazurki wyciąga i gryzie ;d
_______
.
~Dzinchan    30.03.2010 @15:55:48
Dziękuję prześlicznie <3
_______
moim stylem jest jego brak.
~Nesher    14.12.2009 @00:52:41
Ok rozumiem, myślałam że może z pośpiechu ptasie akty xD
Króliki i ptaszki ślicznie rysujesz
~Cobretti    13.11.2009 @20:04:25
hehe dziekuje :D
_______
"30% Anioła, 70% Diablicy" Vin Disiel || Poczuć że jest się wolnym...
~malyx555    31.10.2009 @17:01:06
Dzięki
To jest samica.... więc nie muszę wiecej mowić...
ostatnio edytowane: 2009-10-31 17:18:12
_______
Najpierw pomyśl, potem zrób
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt